Biskup Perić objavio novu knjigu o ukazanjima u Međugorju

Knjiga biskupa Ratka Perića, ”Djevice premudra: O Međugorju iz ljubavi prema istini”, predstavlja sintezu dugotrajnih teoloških i pastoralnih istraživanja međugorskog fenomena.

Autor, stručnjak za mariologiju, analizira izjave sudionika i razmatra učenje katoličke vjere.

Objavljena od nakladničke kuće Tonimir, knjiga sadrži 264 stranice koje obuhvaćaju uvodne tekstove, 15 tematskih studija, opći zaključak te popise literature i imensko kazalo.

Uključuje ranije objavljene i nove studije, a rukopis je završen 31. svibnja 2024. godine. Biskup Perić se bavi pitanjem vjerodostojnosti međugorskih ukazanja, naglašavajući da prema Noti Svete Stolice, Međugorje nije priznato kao mjesto ukazanja, već kao mjesto pobožnosti.

Knjiga je namijenjena onima koji traže istinu o Međugorju i može poslužiti u daljnjem raspravljanju o ovom fenomenu.

Biskup Perić: 70 % vremena sam ulagao u hercegovački i međugorski slučaj i nisam ih riješio

(www.jabuka.tv | Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL)

112 komentara

  • Prvo da bi se nešto rješilo mora se imati donekle čistu savjest.lsus reče za Judu bolje da se rodio nije.To vrijedi za sve ljude koji su pripadali stranim obavještajnim službama i radili protiv interesa Hrvatskog naroda.BOG naš ISUS KRIST nek vam bude milosrdan na sudu.

    • Vi sve temeljite na onome sto ste culi a nizasto nemate dokaze! Sto je najgore sa tim “argumentima” etiketirate i osudjujete nevine osobe! Jer nevini su dok im se to ne dokaze! Cinjenica je da je nastao jaz u crkvenom kleru, o onda su “petentirana” ukazanja, a nastao je raskol u svecenstvu, koji je i danas aktivan! Od obicnog covjeka vjernika napravili su vjersku lutalicu, da nezna gdje bi okrenuo!
      Imati misljenje je slobodno, ali druge osudjivati sto nisu kao “ja” je jednoumlje i primitivizam.

        • Nemam nista protiv biskupa i njegove knjige, dapace, on je bio i ostao moj biskup, ali imam protiv onih koji ga optuzuju za djelovanje u tajnim sluzbama, kao gorenavedeni Ante, a nema argumenata za to .Mislim da ste me krivo razumjeli. Biskupu Pericu je nepravedno natovaren medjugorski kriz iako je taj slucaj hercegoackih franjeaca malo starijii od djelovanja biskupa Cule! Valjalo bi poznavati argumentirane stvari iz proslosti, a ne navijacki blebocati neke stvari. Istini za volju, taj slucaj je u meni jako pokolebao vjeruu crkvu, ali ne i u Boga, sto je vrlo vazno.

    • Za Antu,
      kakve veze ima Gospa s ovim tvojim optuzbama?, ovdje se radi o teoloskoj knjizi, a ne ispovjedi necije savjesti. Covjek s teoloske razine analizira Medjugorje i cini se da je kompetentan na tom podrucju, jer se navodi da je mariolog. A cini se ti bolje znas sta je ko “skrivio” od tih ljudi samih, ovdje se ne radi o moralu, niti osobnim iskustvima ljudi u Medjugorju i osudi ili ne, nego o knjizi o Medjugorju iz teoloske perspektive i treba je najprije procitati da bi se moglo o njoj raspravljati, o tome kako je pisana, kako obradjuje temu i slicno. A da bi se to moglo kvalitetno napraviti treba poznavati tematiku i biti upoznat sa literaturom na tom podrucju, sto sumnjam da je itko od nas hobi komentatora za to kvalificiran.

    • Ante, ne petljaj se di ti nije misto. Potkrijepi nečim svoje izjave. Gdje je to Isus rekao o Judi? Potrudi se malo, pročitaj nešto ozbiljnije, shvatit ćeš da je Juda u katoličanstvu pozitivna osoba.

        • Postoje dvojica Juda jedan Juda Iškariotski koji je izdao Isusa a drugi ,ne znam kako se još zove je pozitivna biblijska osoba znam da je snimljena film o Judi Ben Huru je li to taj nisam siguran

        • Postoje dvojica Juda jedan Juda Iškariotski koji je izdao Isusa a drugi ,ne znam kako se još zove je pozitivna biblijska osoba znam da je snimljena film o Judi Ben Huru je li to taj nisam siguran

  • Uvik se javlja na gotovo. Neomodernist i clan sekte II. Vatikanskog koncila.
    Sto suti i nejavlja se, kada mu Franjo Odpadnik laprda, da sve religije vode Bogu?. I ti ces odgovarati za sve sto si protiv Medugorja izkaziva. Pljuc.

  • Na zalost neki su od Međugorja napravili leglo biznisa i kriminala. A jedino je pozitivno sto obicni ljudi tu dodu, mole se dragoj Gospi i Bogu i oni odu odatle zadovoljni i spokojni, sretni. To je iskreno i dobro. Sve drugo su velike igre, obmane, lazi. Ali svakome svačije. Svi tu uzmu za sebe sto zele. Obican narod, vjernici uzmu tocno ono po sto dodu, blagoslov, mir i ljubav prema svevisnjem i dragoj Gospi. A ovi drugi neka se brinu za sebe…

    • Toga kriminala ima svuda i uvik ce ga biti. Kod vladodrzaca je kriminal najveci, a narod se nikada na to ne pali, kao na vidjelice i presvetu Bogorodicu.

      • Opravdavati svoj kriminal tudjom kriminalom ne priliči jednom kršćaninu. Bilo bi korektno pročitati knjige biskupa Perica i reci što je to krivo napisano.
        Katolici su po vjeri dužni vjerovati u sve opće ili javne objave, ali nisu zgriješili ako odbijaju vjerovati u ovu ili onu privatnu objavu.
        Ako mo katolici.

  • Ovog Strahomira treba blokirati da ne može više puštati komentare jer je neuračunljiv.
    Oca biskupa Perića treba poštovati a svačija je privatna stvar ko će da vjeruje ili ne vjeruje međugorskim ukazanjima.

    • Treba tebe blokirati, koji branis neomodernista, koji tvrdi da se Gospa nije ukazala i vidjelice sa tim godinama blatija.

      • On tvrdi da nije isto kao sto ti tvrdis da je.
        U cemu je tvoj problem??
        Svi trebamo potvrditi to sto ti tvdris . …

      • Po Crkvenom nauku NITKO nije duzan vjerovati NI U KAKVA ukazanja, a to sto vi predstavljate to kao da je jedino moguce da se desilo i ne postoji drugacije inace si demon, to samo pokazuje kakav si ti zatucani i retardirani idiot kojem bi najpametnije bilo za sva vremena iskljuciti sam sebi Internet.

  • Gospa da, ni fra Jozo ni biskup Ratko. Pozitivni plodovi Medugorja, sigurno postoje. Što se tiče nadnaravnosti? Vidjet ćemo s vremenom.

  • Što rade u medugorje nikad ne treba priznati ulaženje lopovi kriminalci mamici svećenici itd ništa dobro u medugorje sotonu a ne vjera

  • Voljela sam njegove mudre propovijedi a što se tiče Međugoja bio je dosta grub.. Imamo Papu ,biskupskog vizitatora i našeg novog biskupa..Želim mu blagoslovljenu mirovinu .

    • Malo ste kontradiktorni u svojoj ljubavi. Sve što je viskup Ratko govorio i u svojim propovijedima i o Medjugorju bilo je utemeljeno na Nauku katolicke Crkve.

  • Nitko ne spori biskupovu vjeru a osobito teološko znanje ali učinak njegovog “biskupovanja” u Hercegovini je stvaranje podjela u crkvi i među narodom. Da je on jedan od najvećih krivaca pokazuje i sadašnje stanje od kad je novi biskup. Jednom riječju Peric je prilično zadrt čovjek

    • Nije istina! istina je neposluh onih koji sebe nazivaju svecenicima a to vise nisu iako ih je on osobno zaredio! Pigledajte iz kojih redova dolaze, i sada manipuliraju narodom, svetogrdjem, a Gospa o tome ni rojeci!!! Daj, progledaj vec jednom…

      • – pa mnoge biskup R. Perić nije zaredio devedesetih godina, upravo zbog neslaganja s braćom franjevcima… ali to sve nema nikakve veze s kršćanstvom… Uvijek neki materijalni interesi prevladaju kod nas. Uglavnom, jednostavnost, siromaštvo, poslušnost – nismo se pokazali kao takvi.

        • Naedite, molim vas, samo jedno ime koga biskup Peric nije aredio a pripada njegooj biskupiji, ili je nekome osporio redjenje.

    • Ako ćemo po učinku treba uprit duboki pogled u Krista na križu prije 2000 godina.
      Biskup Perić će biti budući svetac na našem prostoru, Bogu hvala.
      Tko može shvatit neka shvati.

    • Zar podjele nisu počele ranije.Ja nisam znan,ali bilo je još biskupa prije Ratka koji podjele nisu riješili,ili sam ja u krivu?

    • Mozda je zadrt,a mozda su i drugi zadrti jer DVA OVNA stoje na brvnu.
      Bi li bilo podjela da i drugi nisu zadrti pitanje je.

  • Crkvene institucije su jako spore u svojim odlukama, što je u nekim slučajevima dobro, u drugima ne; koliko stoljeca je trajalo dok se Crkva usaglasila da se u Sv. misi hostija pretvara u Tijelo, a vino u Krv; dok se usaglasilo o tome da je Gospa jedina uz Isusa uznesena i tijelom na nebo, dok se uveo celibat za svecenike, koliko ce trajati dok se on ukine, dok su se dogovorili da Zemlja ipak nije ravna ploča, da je veliko zlo spaljivati žene u ime Boga, dok se dogovore da nijedan rat u ime Boga nije dobar, dok se dogovore, ili ne, da bi i žene ipak mogle biti svećenice…
    Bitna je vjera svakog osobno, da je srce na pravom mjestu i da imamo milost i darove Duha.

    • Ratko pozdravlja tebe i tvoju mamu i zahvaljuje što je tako lipo odgojila svoje dite. Krasnoo! Hvala Bogu da nema takvih puno.

  • Pa zar su dica od 10 godina mogla lagat? I biskup i svi trbamo bit ponizniji pred Bogom i ne uzdat se puno u neko znanje. Vjera je valjda nešto drugo.

    • Zanimljivo kako se uvijek priča o djeci od 10 godina.
      Vicka Ivanković 1966. godište;Ivan Dragičević 1965.g.;Mirjana Soldo 1965.g.;Marja Pavlović 1965.g,;Ivanka Ivanković 1966.g.;Jakov Čolo 1971.g.
      Tako piše na svim dostupnim stranicama; pa mi se nekako ne slaže ta matematika o djeci od 10 godina 1981.godine.

    • Možda dica od 10 godina i ne znaju, al od 20,30,40,50 i te kako znaju .. kad sjetim onog svjetlećeg kipa sram me jer oni s imalo razuma počne odbijati mjesto molitve Međugorje .

  • Retardu po obicaju serendas o necemu o cemu bas uopce nemas pojma…svoju pogansku sunitsku krv ipak nemozes prikriti…crkni i idi u pm

    • Vidi pohmanitalog Ali Babu. O cemu nemam pojma? Da Ratko biskup Mladic nije po Medugorju laprda najgore?. Sada izdaje svoje knjigurine, kada se njegov Franjo Otpadnik javio, kako je zelio i ocekivao. Anti-Crkva na djeluje, ali Medugorska Majka je rekla, da ce u Medugorju svrsiti sto je u Fatimi pocela. A ti ces to isto doziviti. Stidi se.

  • Uložiti čitav život u traženju istine ne može biti bez plodova. Upravo ova knjiga biskupa Ratka je plod njegovog neumornog trajanja za istinom. Naslov knjige otkriva nam njegovu brigu, ljubav, strpljenje da svi dođemo do istine. Vjerujući vječnoj riječi kojoj je čitavom svojim bićem služio –
    Istina će vas osloboditi!
    Zapisano u Svetom pismu za sva vremena i vijekove!!!

    • Slažem se. Da biskup Perić nije bio cijelog svog biskupovanja dosljedan Nauku katoličke crkve i imao toliko strpljenja i živaca Medjugorje bi odavna bilo sekta.

      • Poštovanje,
        Argument da su ukazanja istinita je trajanje tog nadnaravnog događaja, da nije od Boga davno bi nestalo . Uz sva protivljenja ,a posebno u vrijeme komunizma događaji u Međugorju traju.
        Mi, dok smo na zemlji, svaki dan vidimo zemaljsku majku, pa zašto onoj koja je Isusa rodila nebi bilo moguće da je vidimo, nju zaručnicu Boga Duha Svetoga. Duh Sveti – Bog je beskonačan, pa ako netko u BiH, Hrvatskoj….Americi, Australiji…..Rusiji u isto vrijeme kaže Bože pomozi…Gospe pomozi, Bog će, ili Gospa, ili bilo tko od svetaca, recimo Sveti Ante čuti, inače zašto govoriti ,ako nas ne čuju….? Argument dalje je da je majka Marija i naša majka, Isus nam je dao preko Ivana evanđeliste za majku, jer je Ivan jedini tada bio od apostola pod križem u Jeruzalemu. Od nas ,tko god prizna Isusa za Spasitelja i sa majkom dođe pod križ i zamoli oproštenje za grijehe spasiti će se. Taj put upravo majka Marija i pokazuje , simbolično -ne slučajno…sa brda ukazanja na Križevac,gdje je Križni put i 14 postaja. Argument dalje je kakva bi ona bila majka da gleda djecu gdje beru cvijeće po ivicama provalija i da šuti….bila bi jedna majka
        čak i ‘..šef poštanskog ureda’, iako je naš dragi papa Franjo rekao da nije . Ona koja u Bibliji nije rekla mnogo riječi, zar da šuti
        dok joj djeci prijeti uništenje trećim svjetskim ratom…Ukrajina…Rusija….Izrael…Palestina…Iran…mješanjem Amerike u sve i svašta.Simbolika samog imena Međugorja je velika.Među gorama Sion (Sion je prijestolje Božije) i Babilona ( prijestolja sotone) majka je poslana od Boga ,koji je sama Ljubav, da talasa valove ljubavi i da nas uputi Bogu. Tko bolje od majke može ljubiti. ‘ Ne varajte se djeco, bez Isusa nema spasa, ni Spasitelja’…uporno majka zove iz Međugorja, a mi djeca (koliko god godina imali) ne slušamo. Rečeno je od Boga :’ ništa nečisto, griješno ( ne ispovjeđeno, raskajano ) neće Meni. Imamo sakramente od Spasitelja Isusa, ispovjedimo se, pokajmo se …poslušajmo Gospu i Isus će nas od grijeha naših razapetim rukama ,zagrliti, utisnuti u crveno od Krvi Njegove Srce ,tako opravdati i vratiti Bogu Ocu.Nema nam drugog prolaza povratka u Raj ,Bogu Ocu u zagrljaj već Srca ,probodenim od naših grijeha, Isusova . Srce je Njegovo prostranstvo veliko, sama Ljubav, a pisano je :’ samo Ljubav traje vječno,’ Bog sama Ljubav i Njegova najveća Ljubav čovjek. Toliko smo velika Njegova ljubav da nas je Bog Sin Isus otkupio na križu, a Bog pravedan nebi bio da svaki naš grijeh ne traži otkupninu…križ…trpljenje. Poslušajmo Gospu-majku konačno i hrlimo postajama za Isusom. To su nadnaravne stvari, nije sve u raciju, pa tko hoće neka shvati, a tko neće neka barem malo pogleda mnoga svjedočenja plodova iz Međugorja, pa tek onda odbaci. Nisu milioni ljudi ludi koji su dolazili u Međugorje, a ima ih tu silno školovanih.
        Jedan vatikanski službeni egzorcista, pokojni Gema, je bio protiv ukazanja, a drugi službeni egzorcista Amort je taj koji vjeruje. Znači i među njima postoji mimoilaženje. Biskupu ,našem dragom Ratku nije dato i ne treba mu zamjeriti, ali znam da plodova Međugorja nebi bilo bez ukazanja i onih kojima se ukazala maka. Bog vas blagoslovio!

  • Siguran sam samo u jedno
    Između mene i NJEGA imade previše posrednika
    Od kuda ove moje sumnje u Crkvu
    Zato jer me stvorio na svoju sliku i priliku, i jer On tako hoće.

  • Za Livaju,ti si sigurno iz Gruda,dok govoriš “reka”.Još malo i vi ste prošlost.Vidiš kako Crnač može.Ovi su vam pri kraju.Lažni biskup ćelo Pavlović,a i ostali idu papa.Niko se neće vratiti.Prirofa će to sama regulirati.Još ona dvojica staraca iz Čapljine i slučaj će biti rješen.

  • Okanite se ćorava p9sla. Strašimir je ograničen da bi razumio što mu pokušavate objasniti. Neka čovjek živi u svom svijetu kad je sretan s tim.

  • Peric je na nivou “teologa” Drage Pilsela, domoljub na nivou kao oni Franjevci, daidze iz Bosne i a crkveno politicking na nivou kao Hrvatski Isusovci koji primoviraju Abdulske migracije.

  • Tko je u pravu -ne znam ali je činjenica da je župa Međugorje “oteta”hercegovačkom biskupu i doslovce stavljena pod vlast ili ti nadzor Vatikana.
    Tko je tu u pravu a tko je u krivu, pravo je pitanje zašto i dan danas Zadarska nadbiskupija ne pripada Crkvi u Hrvata .Katoličkoj Crkvi nego je pod jurisdikcijom Svete Stolice,, što oni znaju i žele a da mi Hrvati pod navodnicima ne znamo?

  • Pusti ti Međugorje, Bogu i Gospi se treba molit i ukazanja njima dati na sud. Šuti i ne troši pare pišući knjižurinu koja kupi prašinu po policama već uzmi te pare otiđi i dadni nekome kome treba. Ako imaš o čemu pisat napiši o stranačkom zulumu i zapošljavanjima po državnim štalama i nemoralu prdonja koji namiruju ljubavnice. Sa njima otvarate i škropite objekte. Imate priliku i javno i tajno im reć ako treba i odbit bit sa njima u istoj prostoriji. Muk.

  • Plodovi biskupa Perića u vezi Međugorja su takvi da je Vatikan morao intervenirati i staviti Međugorje pod svoju upravu zbog negativističkog djelovanja biskupa Perića.

  • Je li to biskup Perić može ući u tijelo, mozak, dušu i um vidioca pa da zna je li im se Gospa ukazala ili nije. Čudo da je on biskup i vjernik uopće. Kakvog on dokaza ima da Bog postoji i kako on vjeruje da Bog postoji.

  • Za jalch
    Biskupova knjiga je nekima prilika za obraćenje, kao i škropljenje osoba i objekata.
    Možda je ovo zadnja prilika?!

  • Za Anonimno u 22:47
    Plodovi biskupa Ratka su mogućnost slavljenja svetih Misa u njegovoj biskupiji za vrijeme corone. A zna se da je u Međugoriju za vrijeme corone crkva bila zatvorena i nisu se slavile svete Mise.
    Pametnom dosta!

  • Ako ćemo o fratrima, nek su ugledaju u svetog Padre Pia koji je slušao svoje nadredjene, biskupa, a Svetu Misu držao vrijednijom od vlastitog života i danjeg sunca, kroz riječi: “Kad bi znali vrijednost jedne Svete Mise život bi riskirali za biti na njoj. I bolje biti bez sunca nego bez Svete Mise.”
    Neki fratri ne će da slušaju biskupa ni u coroni, biskup kaže crkve ostavit otvorene, a oni je u Medjugorju zatvore. Toliko o mudrosti nekih fratara i njihovoj poslušnosti zakonitom crkvenom autoritetu.
    Pa još nafiluj narod kako Medjugorska gospa brani takav njihov neposluh.
    Tu i je problem Medjugorja.
    Iz usta prave Gospe izlaze riječi, Evo sluzbenice Gospodnje, hoću, a nije ne ću i ne slušajte.
    Džabe pričati da nitko nije dužan vjerovati takve stvari, ali je dužan slušati mjesni Crkveni autoritet ako se hoće biti ispravan katolički vjernik.
    Tamo gdje je Biskup tu je i Crkva veli sveti Ignacije Antiohijski.
    I pravi vjernik se drži svog zakonitog mjesnog Biskupa, Apostola današnjeg vremena, i njegove Pastirske riječi, a ne neke tamo Medjugorske Pojave za koju nitko živ ne zna tko je i šta hoće na kraju, a izgleda slušati nikoga ne želi, a suptilno odvaja katoličke vjernike od njihov mjesnog Pastira, Biskupa.
    Takva situacija je došla do nepodnosljivosti pa je Vatikan morao sam zakoračiti kroz svog izaslanika jer ti ne će nikog da slušaju kako valja.

  • Svaki mjesni biskup je imao pravo na razborit način određivati pravila u svojoj mjesnoj Crkvi, što se i pokazalo na kraju da je to bio vrlo razborit korak i tko je razboriti biskup u vremenu corone.

      • Možda bi se Vi mogli malo i sami potruditi i bitne stvari istražiti, jasno ako Vam je svim srcem stalo do istine.

        • Da, kao da netko kod nas ima te podatke. Te podatke ima Svevišnji. A, u dva vala korone je bila nekontrolirana zaraza i velika smrtnost ugroženih osoba i sva mjesta gdje su ljudi zajednički mogli boraviti više od 15 minuta su širila zarazu pa ti zaključi.

  • Biskup Perić je starinski patrijarhalni čovjek kakvi su Hercegovini vladali, gdje je njegova zadnja, gdje on silom donosi odluke i ne osluškuje slabiju stranu.
    Treba se ugledati na papu Franju. Kod pape Franje se vidi mudrost i srce kako se rješava pitanje Međugorja.

    • Gori od korone jesu grijesi raznih vrsta koji mnoga desetljeća u različitim valovima pustoše Hercegovinom, pa se oko toga ne vode ovakve javne diskutabilne brige.
      A što se tiče patrijahalnosti Biskupa Perića, po mom mišljenju bilo bi nam puno sigurnije da nam jedan takav sad sjedi na Petrovoj Stolici, uz svo poštovanje i odanost prema Svetom Ocu Papi Franji.

    • 15:06, kako lipo zboriš aaa
      Je li to obiteljski kod cas?
      Baš lipo , imaju se ćaća i mater čime pohvalti ipak bilo je teško naučiti svoju dicu tako lipo pričat ..
      Pohvala materi, nemoj zaboraviti prenijet to isto svojoj dici

  • Ja sam prakticni vjernik i idjem redovno na svetu misu. Osobno mi nije vazno ko vodi misu pop ili franjevac jer neidjem zbog njih nego zbog same mise. Ipak mi ponasanje unutar crkve nije jasno , naravno da postoji neka hirarhija i nekakav red koji se treba postivati ali je na kraju jedino bitno dase siri vira isusova i da narod idje u crkvu te na kraju tako postanemo i ostanemo bolji ljudi. Znam zupe koje su od postanka tih zupa vodili franjevci i onda bez ikakva razloga biskup kao poglavar odredi da treba doci pop a franjevci napustiti. Franjevci su bili spremni biti poslusni ali narod nije htio popa i na kraju bili spremni zazidjati crkvu ako nebudu franjevci ostali. Biskupu kao poglavaru bi trebalo biti najvaznije da narod idje u crkvu i dase drzi vjere pa ako to moze osigurati time da narodu udovolji franjevca onda to treba posluziti visem cilju. Posto poto gurati nesto radi osobnog dokazivanja hirarhije gubeci pritom ono najvaznije iz vida a to je vjerni puk nema nikakvoga smisla jer time i sama crkva i njen nauk gubi svaki smisao. Crkveni kler bez vjernika ne predstavlja nista. Mnogi biskupi su mogli pokazati mudrost i velicinu gledajuci na bitno ali su pali na ispitu i drzali se jedino hirarhije. Biskup Peric se posebno istice u nesposobnosti u radu sa ljudima i mislim daje od svih biskupa najvise izgubio ono sto cini jednu crkvu a to je njen vjerni puk.

    • Tako je. Zar je bitno je li pop ili fratar ako služe istom cilju. Ovim postupkom biskup je uveliko naštetio crkvi jer pokazuje da je politika upravljanja i moć važnija od crkve i služenja Bogu.

  • Za Ruzice,
    Drzite se vi vasek nadnaravnog a pustite Fra Stanka na miru .on je mucenik. Svi drugi imaju sve on je sam i ima i vise od svega.DUŠU

  • Lijep riječ i željezna vrata otvara. To biskup Perić ne zna i on je imao silu i moć i mislio je ja ću silom raditi šta hoću.

  • Nemogu virovat di smo, dobri vjernici puna nas crkva, nazivamo Biskupa Papu pogrdnim imenima, kako ne poštivati hijerarhiju da na ti on mi vise znamo od Vedostojnika crkve razmislimo o sebi, Kulpa mea kulpa mea maksima kulpa?

    • Ajde ne kaki , Isusa su razapeli veliki svecenici a nije narod zato koristi malo taj bidon pa razmisli a nemoj ga samo drzati zbog frizure. Po tvojoj logici su biskupi ili papa nepogresivi a za mene su to ipak samo ljudi od krvi i mesa te kao takvi gresni i pogresivi kao svi ostali ljudi. Odavno Crkvu kao instituciju ne respektiram jer se crkveni kler precesto bavi materijalnim znaci ovozemaljskim a ne duhovnim.

      • Hm..razapeli svecenici po volji naroda….
        Nisu se htjeli zmjerati s narodom, al eto biskup Perić se zamjerio jer po nekima nije trebao po crkvenom nauku raditi nego po tome sto kaze ,,svjetina”, a znamo da je svjetina i Isusa navalila razapeti i zelja im se ispunila.
        Kad vidim ,,pravednike” koji ovdje buskupa Perica nazivaju svako haha
        ,, pravednici jadnici”
        Ne podrzavam politiku izopcenjih frarara, al nikad ih nisam nazivao nikakvim imenima, niti mi pada napamet …
        , da se razmijemo ostale fratre podrzavam
        Koja mrznja kod nekih prema biskupu Pericu, nezamislivo.
        eto oni su najbolji vjernici jer se bit ce mrznjom mjeri njihova vjera.

  • Svugdije u nas je neka destrukcija u življenju puno vođa malo soldata
    Franjevacki red ne misionarski nnihov poziv nije da budu na jednom mjestu vise od ceteri godine? Nije u pitsnju duhovni rsd vec bi uptsvljali cjelim drustvom neke nove age?
    Kako je prošao Biskup Čule trinedt godins probijao i bio popljuvan na SB ps svi ostsli do sada, daj Boze da nebude i aktualni dozivio istu sudbinu.

    • Neslazem se s tvojim misljenjem , crkve nije pravila crkva nego narod i zato jedino narod ima pravo odluciti ko ce mu sluziti misu a odgovorni biskup slusa bilo svoga vjernog puka i prema tome reagira. Odgovornom poglavaru crkve treba jedino biti bitno da narod ide u crkvu i drzi se vjere pa ako moze to osigurati time ta narodu udovolji i postavi mu franjevca onda to treba svakako uciniti. Vjerni puk cini crkvu a ne crkveni kler

  • 🤣🤣🤣🤣 dokje ziva mirjana dragicevic soldo ukazivacese gospa ovoje teska prevara na dan ukazanja gospe u medugorju milijuni se broje razni valuta km eura dolar svicarski franaka luda naroda ustaje povjerovo bogami izradise medugorje od ukazanja gospe

  • za 14:14
    jado ti neizlaziš iz rupe neznaš kad svanjava kadse smrači nikad mise nije gospa ukazala nevjerujem uto ukazanje toje čista laž i prevara svese radi za novac mirjana dragičević soldo toje kriminlac nide se nije ukazala gospa u hrvatskoj već u u međugorju treba uves porez na ovo lažno ukazanje Gospe posije manjebise ukazivala🤣
    🙄

  • Gospodin Peric je jedna velika sramotaza katolicku crkvu u Hrvata , Bog ce mu suditi za njegova nedjela to je sigurno a nije sigurno oceli posle toga dobro proci

Komentiraj:

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.